borůvková | š. rezková
con te partiro | f. santori, l. quarantotto
depeše | k. svoboda, i. rožek
everybody love somebody | d. martin
go like elijah | ch. coltrane
greenfields | americká lidová
he'll have to go | a. allison, j. allison
i have a dream | b. andersson, b. ulvaeus
jako písek | l. hrdlička
je suis malade | a. dona, s. lama
je t'aime moi... non plus | s. gainsbourg
losing you | j. renard, c. sigman, havet
malá mořská víla | j. vondráček, h. sorrosová
modlitba | j. brabec, p. rada
na rezavým dvojplošníku | j. šlitr, j. suchý
noc plná snů | b. urbánek, j. nohavica
óda na prahu | j. neckář, j. suchý
oh darling! | p. mccartney
přestalo se slunce smát | a. michajlov, i. fischer
stand by me | b. e. king
stars fell on alabama | f. perkins, m. parish
strach | j. vondráček, h. sorrosová
the impossible dream | m. leigh, j. darion
the reason we sing | d. & m. tunney
the rose | a. mcbroom
what a wonderful world | kenny g., l. armstrong
woman | j. lennon
zamáváme si | d. mašek
Tyto hudební základy (a mnoho dalších) jsem nahrál v posledních dvaceti pěti letech. Vždy mě zajímal smysl hudebního díla spíše jako celku, a proto také okolí, prostředí a pozadí sólového partu. Často se ve stínu hlavní postavy odehrává něco důležitého, podobně, jako tomu bývá v životě.
V hudebních pozadích lze nalézat mnoho krásných míst
a zákoutí při zběžném poslechu zřídka objevitelných.
To dokresluje celkový ráz skladby
a dává jí pravdivější podobu.
Semtam mi říkali, že by zpěvák raději snad
ani nemusel…
Nikdy jsem nenahrával hlavně pro peníze, ale pro ty krásné
kousky muziky, které bývají, trochu nespravedlivě, skryty,
ale bez nichž
by skladba nebyla kompletním dílem.
[ Z licenčních důvodů jsou některé ukázky zkráceny ]